יום רביעי, 28 במאי 2014

The Happy Mail Project - מאי

נתחיל בתודה ליוגב
שבאמצע ישיבה חשובה
שיתף פעולה...
אז כבר הבנתם שהחודש 
המשלוח עשוי ממפות
כי יעל כתבה שהיא אוהבת 
לטייל בעולם.
עוד פעם פירקתי מחברות
והכנתי להן עטיפות חדשות
ממפות ופרפרים
 שחתכתי בסכין יפנית.
באותה הדרך
הכנתי גם תגיות
שבעצם הן
דו-צדדיות
(תלוי לאיזה צד מקפלים 
את הכנפיים של הפרפר)
הכנתי גם 
תליונים רקומים
מדאס
ודף רקום
(לא יכולה
בלי זה..)
ואחרונה חביבה
גלויה למשלוח.
הכל מוכן
לאריזה,
וארוז.
ומסתבר שאחרי
תלאות רבות
החבילה הגיעה סוף סוף
ליעל!
סוף מאי
שמח לכולנו!

12 תגובות:

  1. זה ממש מהמם!! בכל פעם את מתעלה על עצמך מחדש.... אוהבת הכל מאוד מאוד!!
    יש לי שאלה לגבי תליוני הדאס. בא לי להכין גם... הם שבירים מאוד? כמו קרמיקה? מה לדעתך אפשר לעשות איתם (מחזיק מפתחות זה פרקטי?)
    תודה אסנת!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      לגבי הדאס, אם עושים דברים קטנים הם לא ישברו בקלות אבל מצד שני הוא מתייבש באויר ולכן את יכולה לשבור אותו גם בידיים..עדיף להכין ממנו משהו שלא נועד לשימוש יומיומי. אם את רוצה להכין משהו עמיד כמו מחזיק מפתחות, נראה לי שעדיף להכין מפימו.

      מחק
  2. מקסים! איזה כיף לנו ששיתפת אותנו......

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! ואיזה כיף לי שכתבת תגובה..

      מחק
  3. מהמם!!!
    איזה כיף לראות את כל היופי המדהים הזה!
    רעיונות מקסימים וביצועים משגעים!
    (אני מרגישה כאילו קראת חלק ממחשבותי וביצעת אותם...)
    עם מה את מחוררת את הדאס ? צריך גודל חור מסויים?התלהבתי ואני רוצה לנסות
    תודה ויום נפלא!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      את הדאס אני מחוררת עם דוקרן/מחט של קרמיקאים אבל אפשר עם כל דבר חד, העיקר שמחט עם חוט תוכל לעבור בחור.

      מחק
  4. הכל משגע! אני נמסה מהאריזה המדליקה.
    פעם חברה הכינה לי מחברת עם החתול הזה, וגם בורוד... ממש דומה...
    אחלה החלפה!
    נשיקות כשרון אחת.
    (גם למזונב, ברור...)

    השבמחק
  5. מהמם!
    מעבר לזה שכל מה שאת מכינה מקסים בעיני, את ממש עושה לי חשק ליצור! כבר קניתי דאס בעקבותייך... מעניין רק מתי הוא גם ייפתח :-)

    השבמחק