יום ראשון, 14 בפברואר 2016

שבוע מתוק במיוחד

היה לנו שבוע
עמוס באפיות מתוקות.

זה התחיל בהפנינג בבי"ס של אור,
תחרות אוכל בין הכיתות, לפי נושאים.
הנושא של כיתה ט' היה "ארץ לעולם לא" מפיטר פן
ואור התנדבה נידבה אותי להכין עוגת קשת...


(ולשלוח לה תמונות של כל השלבים
בלייב לכיתה..)




 הם זכו במקום שני
(אחרי החפלה המרוקאית של כיתה י')


באמצע השבוע ניתקלתי במתכון מופלא,
עוגיות טים טאם תוצרת בית
מהבלוג פיית העוגיות,
(רזי מת על העוגיות האלה
אז הייתי חייבת לנסות)


אז נכון שהן לא יצאו מדוגמות כמו אצל הפייה
אבל הן טעימות בטירוף!
(ובשישי נכנסתי הביתה ומצאתי חייל
שלא טרח להוריד מדים/נשק/נעליים,
טובל טים טאם בכוס חלב)

וגם הכרתי בלוג חדש, שווה ביותר!


ובשבת, כרגיל,
(טקס שחוזר על עצמו פעם בשבועיים)
אופה 185 עוגיות שוקולד צ'יפס
לרזי, לצבא.


או כמו שאור אמרה
"אמא את ממש סלב בשבטה"
אחרי שבהשבעה בבסיס המפקד ניגש אלינו
ושאל אם יש עוגיות
 (אחרי שהסביר לי שכשרז מציע לו הוא לא יכול לקחת בגלל הדיסטנס...)
ושמענו חייל מספר להורים ולסבים שלו
ש"העוגיות של אמא של רז החזיקו אותי בשבוע הראשון"...

ואני אומרת:
זה מאוד פשוט,
קרין גורן - סודות מתוקים 2, עמוד 152,
ולעשות ישר כמות כפולה!


שבוע מתוק
שיהיה לנו!

2 תגובות: