יום שבת, 22 ביוני 2013

הספר של אור - חלק ראשון


אני יודעת שבבת/בר מצווה נהוג לברך על הפרידה מעולם הילדות
והמעבר אל עולם הבגרות, 
אבל לי קצת קשה עם זה...
אני חושבת שאשרי האנשים הבוגרים שזוכרים ויודעים
להסתכל על הדברים דרך העיניים של הילדים שהם פעם היו,
ובשל כך הוצאתי את מחברת הפיצ'פקס שלי:
 מחברת שבתוכה אני שומרת
ציורים, פתקים, סיפורים, שירים
וכל דבר מצחיק ומעניין שרז ואור אמרו מאז שהיו קטנים
(כמובן שלאור יש יותר כי רז לא דברן גדול ולה יש מה להגיד על הכל...)
החלטתי להכין לה ספר עם הדברים שאספתי במהלך השנים,
ספר שיזכיר לה איזו ילדה מצחיקה, יצירתית וחכמה היא
ואיך היא ראתה את הדברים פעם...
ביוטיוב מצאתי סירטון שמסביר איך כורכים ספר...
ברור שלא הצלחתי לעשות לפי ההוראות
אבל איכשהו הצלחתי לחבר את הכל יחד
הדבקתי בד על החיבורים מבחוץ
הכריכה - הדפים הרקומים מההזמנה לבת-מצווה.
 צד קידמי
וצד אחורי
ואז התחלתי להדביק
את הבפנוכו
המשך מחר...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה