יום שישי, 7 ביוני 2013

זהב

אני יודעת, כבר הרבה זמן לא כתבתי אבל זה רק כי
אני עסוקה בבת-מצווה של אור.
מצד שני החיים גם הם ממשיכים ומעשה שהיה כך היה:
השבוע ביקר פה שמאי מחברת הביטוח לבדוק תכולת הבית לפוליסה.
אחרי שעבר על כל הבית ביקש לראות את "כל התכשיטים שלך",
אז הראיתי לו את טבעת הנישואים...
אחסוך מכם את כל מה שהיה לו להגיד בנושא (והיה לו  ה ר ב ה )
ורק אומר שיוגב יצא מזה רע מאוד...
ואני? אחרי שטיפה כזאת
 החלטתי לפנק את עצמי בקצת זהב.
בנחלת בינימין מצאתי שרשרת חוליות
קלה, מוזהבת ומפוספסת (18 ש"ח למטר)
ורצועת "עור" מוזהבת (15 ש"ח למטר)
קניתי גם סוגרים וסופר גלו
(בחנויות יצירה יש מבחר ענק של סוגי סוגרים)
את החוליות פותחים ביד, 
משחילים את הסוגר וסוגרים את החוליה.
זהו.
 עכשיו צריך להחליט כמה ליפופים רוצים סביב היד/צוואר.
את הרצועה מדביקים עם סופר גלו
לסוגר כשהוא פתוח! כל חצי לקצה אחד של הרצועה
ורק כשמתייבש אפשר לסגור!
(הדבק יכול לנזול לתוך הסוגר ולהדביק אותו)

התחדשתי בצמידי זהב!
שבת שלום!

4 תגובות:

  1. הצמידים יפהפיים!! וגם לי יש רק טבעת נישואין פשוטה מאוד, אבל זה בגלל שאני לא עונדת תכשיטים. אז השאלה היא אם באמת תענדי את הצמידים... ;-))

    השבמחק
  2. שאלה מצויינת! בטח יעברו לאחיות שלי...

    השבמחק
  3. מאוד יפים הצמידים שהכנת. תתחדשי ותהני מהם.
    שולי
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2557193

    השבמחק