יום שלישי, 5 בינואר 2016

חתול בשק 8 - ינואר

אני יודעת,
בתקופה האחרונה הזנחתי את הבלוג,
אני פשוט מנסה להתרגל להיות אמא של חייל
וזה לא לגמרי הולך לי
(הוא דרך אגב מרגיש מצויין, אני פחות...)
בכל אופן אני מנסה להתרגל לשיגרה חדשה.

ואפרופו שיגרה,
הגענו לחתול בשק 8.


החודש הכנתי מחברות קטנות
עטופות בשעם רקום.


אחרי שסיימתי לרקום על השעם,
בחרנו לבד לכריכה הפנימית


וגזרנו
 (בזהירות...)


תפרתי את הדפים לכריכה,
סרטים לסגירה


וסיימנו.


קצת פרטים:
גודל מחברת 18/12.5 ס"מ,
50 עמודים לבנים חלקים
וסרטי אורגנזה לקשירה.


שלוש המחברות
יעלו לחנות מחרתיים,
יום חמישי, 7/1, בתשע בערב.
מחיר מחברת - 59 ש"ח.


ארוזות ומוכנות.


שיהיה לנו שקט ורגוע!

8 תגובות:

  1. מושלמות! כמה שאני אוהבת מחברות...

    השבמחק
  2. יש בהן נוסטלגיה והמון המון יופי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! המון בהצלחה היום ושיעבור בקלות!

      מחק
  3. המחברות נפלאות. אם החייל מרגיש טוב אפשר להציע שגם את? חיבוק מאמא של חיילת.

    השבמחק