יום שני, 31 בדצמבר 2012

ג'ינס

הכל התחיל בקיץ,
 "ארון הג'ינסים השני" (יש עוד ארון..) אוטוטו מלא 
(ותודה להדר, רמה, שני ועוד רבים אחרים שמעבירים אלי ג'ינסים ישנים)
אז החלטתי להכין משהו מכל המכנסיים האלו.
גזרתי ריבועים גדולים, פרשתי על הרצפה 
והחלטתי להכין עוד מפת ג'ינס.
אבל הוספתי עוד בדים שיהיה קצת צבעוני.
רציתי שוליים קצת אחרים (שלא יראה כמו כיסוי מיטה על שולחן..)
אז גזרתי אותם מעוגלים, ועדיין משהו היה חסר.
(אבל זה לא הפריע לנו להשתמש בה)
ועכשיו,  עם עודף הזמן שיש לי,
מצאתי פתרון -  גדילים צבעוניים!
(וכן, רשמתי לעצמי לנקות את הרצפה..)
הגדילים עשויים משאריות בדים, הם פרועים וצבעוניים 
ותלויים על כפתורים שתפורים למפה כי
 אם יעברו כביסה הם יאבדו את צורתם (נבדק!)
להכנת הגדילים גזרתי רצועות בד
בגודל 17X7 ס"מ.
סימנתי לאורך הרצועה קו ברוחב 1.5 ס"מ
גזרתי את הבד עד לקו המסומן,
מרחתי דבק E6000 לאורך הקו,
הנחתי בתחילתו 2 חוטים (שיהיו לקשירה)
וגילגלתי מהודק עד לקצה.
זהו.
לתת לדבק להתייבש כמה שעות
ואפשר לתלות את הגדיל (מילה מצחיקה)
אני מאוד מרוצה מהמפה החדשה!
3 1 0 2
שמחה וצבעונית לכולנו!!!

7 תגובות:

  1. היי אסנת, הגעתי אל הבלוג שלך במקרה, והתענגתי עליו עכשיו, פוסט-פוסט, עד שסיימתי את כולו. נהניתי מהצבעוניות, היצירתיות והיצרנות, הכתיבה, התמונות, וווואווו, איזה כיף לגלות בלוגים חדשים! מקסים, מקסים, נהניתי כלכ ך !:))

    השבמחק
  2. הי חגית, איזה כיף לקבל תגובה כזאת! תודה רבה!

    השבמחק
  3. פשוט מושלם! זה בדיוק מה שאני רוצה לעשות כשאני אהיה גדולה!

    השבמחק
  4. תודה לכולם ושנה נהדרת!!!

    השבמחק
  5. ואני הגעתי בעקבות חגית... איזה יופי אצלך (-: תמונת הריבועים על הרצפה ממש 'נלקחה' מאחד הפוסטים שלי שמחכה לסיום כתיבתו אבל אחרי שראיתי את שלך.. אשב לערוך מקצה שיפורים! הגדילים פשוט מקסימים - תודה על השיתוף!

    השבמחק