יום ראשון, 26 ביולי 2015

אהבה, צניחה ורקמה (כרגיל...)

נתחיל באהבה ענקית -
איתי,
נסיך מושלם וקטן
שהגיע אחרי שלוש נסיכות אהובות,
אח לאופיר, שי ודנה.


(ועכשיו לקטע הפולני שלי,
הדס, אמא שלהם, כל ההריון לא רצתה לדעת אם זה בן או בת -
מעשה חתרני לגמרי מבחינתי, כי לא יכולתי להכין מתנה...
בשבת בערב, אחרי שחזרתי מבי"ח, התחלתי לחפש בדים מתאימים לשמיכה לבן,
בראשון גזרתי טלאים וחיכיתי לשם...
בשני בערב כבר רקמתי, בשלישי תפרתי וכיבסתי
וברביעי נרגעתי...)


אפרופו נרגעתי,
רז החליט שהוא רוצה צניחה חופשית,
ואור הודיעה שהיא מצטרפת...
אז הם צנחו,
(ובאויר היא עוד שרה I believe I can fly...
וגם ביקשה מהמדריך להכנס לענן,
אז גם נעלמה לי מהעיניים לכמה דקות, 
מין רגעים קסומים שכאלה...)


העיקר, 
כולם נחתו בשלום,
מתלהבים ורוצים עוד סיבוב...
(נעבוד על דחיית סיפוקים)


אחרי הסייל הקודם בחנות
היו לי הרבה חוסרים להשלים,
ואני שמחה לעדכן שהספקתי לרקום את כולם!


ואפרופו סייל,
ביום שני תתחיל חגיגת טו באב במרמלדה
וכל החנות תהיה ב-30% הנחה,
כולל רקמות מקוריות.

ולכבוד טו באב
(הן לא עולות כסף, 
רק לציין בהזמנה שאתם רוצים אריזת מתנה)


ורמז ראשון
 הפרויקט לחודש אוגוסט


שיהיה לנו
שבוע מלא אהבה!

2 תגובות:

  1. אני לגמרי מזדהה! מה זה לא לרצות לדעת אם זה בן או בת? זה הרי ידוע שצריך מינימום חצי הריון בשביל לבחור בדים מתאימים! מצדיעה לך על המהירות ומחזקת אותך בדחיית סיפוקי הצונחים (אמא'לה!).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ריבי! שמחה שמישהו מבין לליבי...

      מחק