יום רביעי, 15 ביולי 2015

שבוע שמח

מה היה לנו השבוע?
שבוע של שמחות,
חגגנו לעמית יומהולדת 6
(וסיום י"ב לרזי!)


רקמתי עוד תמונה
 לכבוד מסיבת 50 (!) שנות נישואין
 לאיריס ויוסי מירושליים.
את איריס ויוסי אני לא מכירה,
איילה, האחיינית שלהם, שלחה לי צילומים
ומתוכם בחרנו 4 שיתאימו לתמונה.
(האמת, תהליך העבודה ובחירת הצילומים היה ממש מרגש,
לעבור על תמונות של זוג אחד, לאורך 50 שנה - תענוג)


וגם קיבלתי את התמונות
מיום הצילומים שהיה לי עם ליטל מרדכי
(אני קוראת לה "הקוסמת")
ליטל היא גם צלמת, גם סטייליסטית, גם מתוקה להפליא
וגם בעלת כלי מטבח מדוגמים ושווים במיוחד...


בקיצור, לראשונה בחיי,
 היה לי יום צילומים מקצועי וכיפי
(ועכשיו גם יש לי תמונות יפיפיות...)


(וזה החלום,
שני דאימונדים...)


ולסיום, עוד הפתעה,
שחיכתה לי השבוע ב"לאשה"
(ותודה רבה לשלי גרוס!)


שיהיה לכולנו
סופ"ש שמח ורגוע!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה