יום ראשון, 31 באוגוסט 2014

ימים אחרונים...

זהו, הוא תיכף נגמר,
אבל הספקנו לעשות
את ה"יום הפוך" המסורתי
(מבינים מה עשינו?)
ואני הספקתי להשתתף
בסדנת סלים
של לי-רון פז!
נורא כיף לעבוד
עם הפנימיות של הצמיגים
ולירון ובעלה מקסימים.
אלה היו 3 שעות
נעימות ומצחיקות ביותר.
ואלה הפרטיים שלי,
אחד כבר בחדר של אור,
ברור...
(לשתף ולחלוק זה חשוב!)
ומהסדנא הזו
יצאתי עם מתכון
ללחמניות גבינה
 נהדרות!
בין לבין אני רוקמת
מוצרים חדשים לחנות.
לפעמים אני צריכה להתמודד
עם כל מיני מכשולים בדרך...
לפעמים הם
ממש קשים...
זהו,
בוקר אחרון
לפינוקים במיטה..
בהצלחה
מחר
לכולנו!

8 תגובות:

  1. מקסים. הבלוג שלך מקסים ומעורר השראה

    השבמחק
  2. הספקים של כיף לסוף החופש - נהדר!
    ושוב אומר התמונות שלך מדהימות!!!
    בהצלחה לכל המתחילים היום!

    השבמחק
  3. א. הבנתי רק "קריוקי" ושברתי את הראש על הפרוזן-חומוס :)
    ב. הרקמה שלך מהממת וגם החתול (אני אומרת לך כלא-חובבת-חתולים)
    ג. הסלים האלה מטריפים!!
    תני קצת פרטים על הסדנא הזאת...
    ד. מתכון ללחמניות
    שתהיה שנת לימודים משמחת ונהדרת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אחרי הקריוקי נסענו לאחלה קרח...
      הסדנת סלים נורא כיפית, מעבירה אותה לי-רון פז ויוצאים ממנה עם 2 סלים מדליקים! https://www.facebook.com/liron.paz.3?fref=ts
      וראיתי שהסדנא הבאה ב-12/9 אז כדאי למהר ולהרשם...
      הלחמניות הן לחמניות גבינה פשוטות ומהירות:3 כוס קמח, שקית אבקת אפיה, 100 גרם חמאה רכה, 2 ביצים, 1 גביע קוטג' או גבינה לבנה, 100 גרם גבינ"צ מגוררת, חצי כוס חלב וקורט מלח. הכל ביחד במיקסר, עם כף לסדר בתבנית, 180 מעלות עד שמזהיב. בתאבון!
      שנה שמחה ושקטה גם לכם!
      תודה!

      מחק
  4. אוי איך אני אוהבת את המכשולים שיש לך בדרך....
    ♥בהצלחה בשנה"ל החדשה :)

    השבמחק