יום שני, 28 בינואר 2013

אופיר

למה הייתי כל-כך עסוקה שבוע שעבר?
כי לאופיר היתה בת-מצווה!
ורצינו לתת לה מתנה מיוחדת במינה, כמוה:
שמיכת טלאים עם תמונות שלה!
אז ביקשתי מהדס, אמא של אופיר, שתעביר לי תמונות יפות של הנסיכה
והיא הפתיעה אותי עם מקבץ של תמונות יפיפיות שצילמה עדי, הדודה של אופיר,
 צלמת מוכשרת שעושה צילומי בת-מצווה ואלבומים לכל מיני ארועים!
אז נעים להכיר, עדי - 0505-371541 (אני את הטלפון שמרתי).
ועכשיו רעיונות לחוד ויישומם לחוד...
הייתי צריכה למצוא דרך להדפיס את התמונות על בד.
הפתרון נמצא ב-picpong והוא פשוט, מהיר ובאיכות מצויינת!
שלחתי להם את התמונות והם הדפיסו אותן על חולצות T,
ובגלל, שבכל מקרה, אני צריכה לגזור אותן
אפשר להדפיס כמה שיותר תמונות על חולצה אחת!
(אני שלחתי תמונות בגודל 20X20 ס"מ אז הדפיסו לי 4 מלפנים ו-4 בגב, על חולצה XXL)
גזרתי כל תמונה והשארתי שארית בד מסביב,
גיהצתי פלזלין בד לכל תמונה מאחור
כדי ש"יקבע" את הטריקו
תפרתי מסגרת מסביב לתמונות
(יש גם כמה צילומים מכיתה ג')
ותפרתי שמיכת טלאים של אופיר!
(בגודל 200X150 ס"מ)
מאחור תפרתי בד פליס שיהיה נעים להתכרבל.
מקופלת
המון מזל-טוב
 לילדה מיוחדת ואהובה!
אוהבים אותך עד הירח ובחזרה..

8 תגובות: