יום ראשון, 24 באפריל 2011

מסגרות

אני אוספת מסגרות.
את רובן אני קונה בסיילים בארה"ב (מקסימום 4 דולר למסגרת, בד"כ פחות).
בבית אני מתאימה אותן לחדרים/צילומים/ציורים וכו'.

זה קיר בחדר השינה שלנו.החדר כולו בגווני לבן, תכלת,טורקיז.
היתרון בקיר כזה שתמיד אפשר להוסיף/להחליף לו מסגרות בעתיד.

מסגרת עץ בהירה - צבעתי בצבע בסיס לבן, עליו טורקיז ושייפתי.
(אני עובדת רק עם צבעים על בסיס מים - יותר נוחים לתפעול וניקוי !)
את המסגרת הזו קניתי ככה,לשמחתי.
את הכתוב אני עושה באותיות letraset ומקשטת.
מסגרת מעץ כהה - אותה הצביעה: בסיס+צבע+שיוף
רק שהתוצאה אחרת בגלל גוון העץ.
הלב גזור מבד.
מסגרת ברזל - הפעם התכלת נכנס לתוך התמונה.
מסגרת ברזל שהיתה צבועה בסגול חציל.
כאן נדרש הרבה צבע בסיס (כדי לאטום את הסגול) עליו טורקיז,
שאותו ניגבתי קצת במגבון לח כדי שיראה "שטוף".

אני מאוד אוהבת "לשחק" עם מסגרות ועם הבפנוכו שלהן,
אפשר ליצור מה שמתחשק, זה מתאים לנו בדיוק ואי-אפשר למצוא את זה בשום מקום אחר...
תיצרו ותהנו !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה